UPDATE command denied to user 'nflzosnsstrona'@'10.14.20.7' for table 'nfl24_settings'
NFL 24 - Twoje centrum informacji o lidze NFL i Futbolu Ameryka�skimMa�e a cieszy Dodane przez Adrian Fulneczek dnia Wrzesie� 08 2010 16:23:15„Backbreaker: Tackle Alley”, to mini-gra dla posiadaczy iPhone'�w, ale jednocze�nie te� wersja demo wydanej p�niej, bardziej rozbudowanej gry na Xboxa i PlayStation3.
„Tackle Alley” nie jest gr� now�: w Stanach Zjednoczonych w�a�ciciele telefon�w firmy Apple mog� pobiera� j� ju� od roku. Jak wspomnia�em na wst�pie, wydawana wtedy jako osobna aplikacja na telefony kom�rkowe, by�a tak naprawd� pr�b� generaln� dla 505Games, producent�w „Backbreaker'a”, jednej z najbardziej oczekiwanych gier futbolowych ostatnich dw�ch lat, wydanej wreszcie w lipcu 2010. Nie chc�c tutaj jednak rozwodzi� si� nad konsolow�, pe�n� wersj� �amacza kr�gos�up�w”, w kt�r� gra� jeszcze okazji nie mia�em. Wspomn� tylko, �e przez pewne niedoci�gni�cia nie podbi�a futbolowego �wiata, ale by�o co�, w czym zdominowa�a seri� Madden: fizyka gry, to jak poruszaj� si� gracze, jak s� animowani i uczucie bycia na boisku, to rzeczy, kt�re sprawi�y, �e o „BB” by�o naprawd� g�o�no. Co najlepsze, wszystko to wida� ju� w tej ma�ej demonstracji, kt�r� mo�na nazwa� „BB: Tackle Alley”.
Trafi�em na ni� przypadkiem, przegl�daj�c iPhone'a znajomego. Zobaczy�em czerwono-niebiesk� ikonk� futbolisty i zdziwiony, ale te� zainteresowany, od razu j� w��czy�em. Ju� w pierwszej chwili gra wci�gn�a mnie na tyle, �e telefonu nie odda�em przez najbli�sze 60 minut i zupe�nie zapomnia�em spyta� sk�d w�a�ciwie si� tam wzi�a. W „Tackle Alley” cel jest prosty: wybieramy zawodnika, kt�ry pr�buje dobiec z pi�k� do pola punktowego i unikn�� atakuj�cych go obro�c�w. Niewa�ne jest tutaj jednak „co”, ale „jak”! W grze zastosowano technologi� Euphoria, sprawdzon� wcze�niej mi�dzy innymi w GTA IV. Oznacza to, �e animacje i ataki rywali nie s� z g�ry obliczone, a wynikaj� z sytuacji na boisku dzi�ki czemu, jak przekonuj� producenci: „nigdy nie zobaczysz dwa razy tego samego tackle'a”. Kolejn� cech� dodaj�c� wra�e� jest te� pod��aj�ca tu� za graczem kamera, kt�ra sprawia, �e naprawd� odczuwamy niekt�re uderzenia. Gra biegowa wydaje si� by� tutaj znacznie lepsza ni� w Maddenie; na pewno dostarcza graczowi wi�cej przyjemno�ci i emocji – nawet je�li (a mo�e w�a�nie dlatego �e) „Backbreaker” to raczej gra zr�czno�ciowa ni� symulacja.
Wraz z kolejnymi dziesi�tkami poziom�w przybywa utrudnie� i udziwnie�, ale to ci�gle futbol – nawet je�li mocno zr�czno�ciowy. Rozumiem, �e to brzmi troch� jak Mario Bros, ale „Tackle Alley” jest przecie� ostatecznie tylko ma�� gierk� na telefony nowej generacji. Zabawa jest przy niej jednak naprawd� przednia i wci�gaj�ca. Poza tym gra pozwala do�wiadczy� wirtualnego futbolu na naprawd� nowym poziomie. To zdziwi�o mnie najbardziej: w tak ma�ym zabijaczu wolnego czasu znalaz�em wi�ksz� intensywno�� ni� podczas ca�ego sezonu bieg�w Adriana Petersona w ostatnim Maddenie. Ta my�l zmotywowa�a mnie te�, �eby nadrobi�t zaleg�o�ci i sprawdzi� „Backbreakera” (tego konsolowego), w kt�rym zreszt� "Tackle Alley" to po prostu jeden z tryb�w rozgrywki. Z teoretycznego punktu widzenia wiem o nim ju� w�a�ciwie wszystko, ale nie chcia�bym opisywa� go dop�ki nie trafi w moje r�ce. Do tego czasu polecam Wam (bodaj darmowe ju� teraz) „BB: Tackle Alley” na telefony i obejrzenie kilku filmik�w z pe�nej, wyko�czonej wersji „�amacza Kr�gos�up�w”. Posiadacze Xbox'�w mog� te� pobra� jego demo.
Tak to wygl�da podczas gry:
A tak prezentuje si� konsolowa wersja „Backbreakera”, tutaj z wyja�nieniami jak gra� po ziemi w ataku:
Na koniec jeden z trailer�w, czyli to czym t� gr� pr�bowano sprzeda�: